Üyelerimiz :)

19 Mart 2013 Salı

Bir Gün ve Muckkk :)

Herkese merhabalaaar :)
Bugün sizlere pek hoşuma gitmesede öpücüklü bir manikür ve severek okuduğum David Nicholls'ın Bir gün kitabını tanıtacağım. Hadi bakalım hangi ojeleri kullanmışım :)



Soldan sağa her zaman ki gibi Kalyon tırnak sertleştirici, Rapsodi- E07, Rapsodi-330, 
Flormar Supershıne-30, Flormar Plus+ Quartz- 047,Gabrini-300. Eee hadi maniküre bakalım nasıl olmuş :)




Evet tırnaklarım böyle. Yazının başında da dediğim gibi çok hoşuma giden bir manikür olmadı ama yazı koymam gerektiği için koyuyorum. Nasıl yaptığıma gelince ilk önce Kalyon tırnak sertleştiricimi sürdüm. Etkisinin inanılmaz olduğunu söylemeliyim. Daha sonra taban rengi olarak Flormar Plus+ Quartz- 047'i iki kat olarak sürdüm. Sonra Rapsodi-330'u Dotting tool yardımıyla dudak şekli yaptım. Bundan sonra 
Rapsodi- E07 ile işaret parmağım ve yüzük parmağımda ki dudakların üzerine çizgiler yaptım. En son topcoat sürerek bitirdim. Hasta olduğum için çok özen gösteremedim ama yine de fena olduğunu düşünmüyorum. 
Ya siz ne düşünüyorsunuz? :)


Evet bu sefer tanıtacağım kitaba bakacak olursak yazınında başında dediğim gibi David Nicholls'ın Bir Gün adlı kitabı. İlk okuduğum aşk kitabıydı sanırım ve çok severek okudum. Sanırım "Bir Gün" içerisinde de bitirmiştim. Kitabı tanıtacak olursam Dexter ve Emma, 15 Temmuz 1988 yılında üniversitede tek kişilik bir ilişki ile tanışmışlardır. Daha sonra 20 yıl boyunca kesintiler arada olsa da arkadaşça devam etmiştir. Bu arada birbirlerini gördüklerinde geçirdikleri zamanlarda fark etmeseler de onların ki büyük bir aşktır. Zaman onları farklı insanlara çekse de hatalar yaşasalarda onlar aslında hep beraberdir. Dexter zaman içinde evlenir bir çocuğu olur kısa süre sonrada boşanır. O an Emma'nın yanında olmak ister ve Fransa'ya Paris'e gider. Ona onsuz olamadığını onu çok sevdiğini söyler. Fakat Emma'nın bir sevgilisi olduğunu öğrenir. Emma kararını vermiştir. Sevgilisinden ayrılır. Dexter ve Emma evlenirler. Ama hiç umulmadık birşey olur. 20 yıl sonra ortaya çıkan büyük aşkın sonu nasıl olacaktır..?
Şimdi size gene bir alıntı yapacak ve kitabı okurken dinlediğim ve bu kitaba çok yakıştırdığım bir şarkıyla veda edeceğim :)

______________________________________________________________

"Seni kırklarında hayal edebiliyorum" dedi sesinde bir imayla. "Şu an bile gözümde canlandırabiliyorum." Genç adam gözlerini açmadan gülümsedi. "devam et."
______________________________________________________________



Evet bu kısa alıntıdan sonra bu kitaba çok uyduğunu düşündüğüm bir şarkıyla sizlere veda ediyorum. Buyrun sizde dinleyin :)

Ojeli günleeer :)  






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder