Üyelerimiz :)

31 Mart 2013 Pazar

Vak Vak Yaptım :)

Merhaba biliyorum yazmayalı biraz oldu. Sınav haftamdı kusura bakmayın :)
Bugün size çok hoşuma giderek kullandığım bir manikürü göstermek istiyorum. Malesef tanıtacağım kitap bir arkadaşımda o yüzden daha sonra tanıtacağım onu. Hadi gelin bakalım hangi ojelerimi kullanmışım :)


Tabi ki yine Kalyon Tırnak Sertleştiricisi ile başladım. Daha sonra taban rengi olarak Afrodit Paris-04 kullandım. Desenler içinde Flormar Supershine-30, Supershıne-41 ,
Flormar Nail Art-NA07, 
Flormar Nail Art- NA03, Rapsodi-340, Goldenlady-364. Evet kullandığım ojeler bu kadar kullandığım malzemem iste yine çok sevgili Dooting Toolum. Bakalım manikürüm nasıl olmuş??



Eveet bu da manikürüm. Yapılışına gelince yukarıda ojeleri tanıtırken bahsettim. 
Desenleri kafadan uydurdum :D Yapılışı gördüğünüz gibi çok kolay eğer merak ettiğiniz birşey olursa ojebahcesi@hotmail.com'a msj atarak sorabilirsiniz. Çok sevinir ve seve seve açıklarım :) 
Ojeli Günlerr :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder