Üyelerimiz :)

22 Mart 2013 Cuma

yeni ojeciklerim :)

Merhaba herkesee :) 
Bugün sizlere biraz da olsa gecikmeli yeni ojelerimi tanıtacağım :)
Hadi gelin başlayalıım :)


Goldenlady- 424. Kıvamı müthiş olan bir oje. Rengi açık olmasına rağmen tek katta rengini verdi. Çok güzel ve sade bir renk olduğunu düşünüyorum :) 


Goldenlady- 438. Diğer Goldenlady ojelerim gibi bu ojeninde yine kıvamı çok güzel. Bu yeşil rengini çok seviyorum. buna Benzer bir oje daha tanıtmıştım size bakmak için tık tıık. Ama sanırım Avon Midnight Green biraz daha açık bir tondaydı. Kısacası bu renkte diğer tüm ojelerim gibi çok hoşuma gitti. :)


Ve son olarak Nirvana- 429. İki kat sürdüğümde tam rengini aldı. Ve çok hoşuma giden bir renk oldu saırım artık sık sık kullanacağım :) Şimdilik benden bu kadar. Sizi beğenerek dinlediğim bir şarkıyla baş başa bırakıyor ve gidiyorum :)
Bana bu ojeleri alan biricik sevgilime çok teşekkür ediyorum ve onu çoook seviyorum <3

Buyruun bakalım sizde beğenecek misiniz? ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder