Üyelerimiz :)

20 Nisan 2013 Cumartesi

Watsons Ve Gratis Alışverisiim :)

 Merhabalar :)
Bugün alışveriş yapmak amaçlı gitmemiş olsamda 3 tane essence oje ve bir matlaştırıcıyla bugünü kapattım :) 
Aslında sadece matlaştırıcı almak için girdiğim gratisten 3 renk alarak çıktım. Ne kadar yere baksamda bir türlü bulamadığım matlaştırıcıyı kurtarıcım Watsonsda buldum ve üzerine resmen balıklama atladım :) 
Bakalım Fotoğraflarına neler almışım :)



Eveet ojeciklerim bunlar :) Uzun zamandır almak istediğim ojeler hepsi anlayacağınız bugün çok mutluydum :)
Yakından bakalım bakalım ne bu ojeler :) 


Bunu neredeyse 2 saat aradığıma inanamazsınız. Koskoca Eskişehir'de bakmadığım yer kalmadı derken son bir umut Watsons'a girip yüzüm gülerek çıktım. Beni çok mutlu eden Kalyon Matlaştırıcı ojeyi sadece ve sadece 5.25 liraya bulup almaktan dolayı çook mutluyuum :) 


İkinci ojemi de hem zaten çok istediğim bir renk olması hemde biriciğimin bu rengi çok beğenmesi üzerine hemen Essence- 138 L.O.L'i almış bulunmaktayım. Bu oje tam bir fıstık yeşili renginde ve ben bu renge bayıldım :) Her Essence oje gibi sürümü çook rahat ve kıvamı çok iyi. Biriciğiminde bu rengi beğenmesi tabiki bu oje hakkında ki düşüncelerimi daha da bir değiştirdi :) 


Yeni bitmiş ojem olan Essence- 25 Glisten Up! ojesini yine bayılarak aldım. Yeni bitmiş olan bu oje mi yeniden almak beni çook mutlu etti. İçerisinde yeşil pırıltıları olan bu mavi sim oje Mor ve Mavi üzerinde süper bir uyum yaratıyor. Sürümü her simli oje gibi simleri düzgün yerleştirmekten geçiyor. 
Bence çok hoş bir renk. ^-^ 
Hele yazın güzel ışıltılar saçacağına güvenim sonsuz :)


Hep çok hoşuma giden bir türlü alma fırsatı bulamadığım Essence- 112 Time For Romance içerisinde küçüklü büyüklü simler barındıran ne tam mor ne tam pembe olan bir oje. Mor ve siyahın üzerinde mükemmel bir uyum sağlıyor. Sürümü çok rahat bir simli oje. Aslında 3 kat tek başına sürdüğünüzde de çok hoş bir gürüntü elde ediyorsunuz. Bence tam bir sonbahar rengi :)


Bugün yazı çok geç kaldı o yüzden çok özür diliyor ve iyi uykular diliyorum :)







4 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan :)
    Banada beklerim http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. SAol canım :)
    Hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. essence glisten up a bayılıyorum 2 şişe var bende de:D güle güle kullan
    bana da bekliyorum :)
    msblueblack.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Saol canım :)
    Hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil