Üyelerimiz :)

10 Haziran 2013 Pazartesi

China Glaze - Champagne Bubbles

Merhaba arkadaşlar :) 
Bugün sizlere yeni kazandığım çekilişteki China Glaze- Champagne Bubbles ojeyi tanıtacağım :) 
Ayrıca yine çekilişten kazandığım 3D Nail Stickerlarıda kullanma fırsatım oldu :) 
Ojemi yeniden göstererek başlıyorum yazıma :) 


 Eveet ojemiz buydu bildiğiniz gibi :) 


Manikürüm böyle.. 
Ojeye gelecek olursak boşuna Dünya Markaları arasına girmemiş diyebilirim :) 
Sürümü çok kolay ve hemen renk veriyor ama alışkanlık 2 kat daha iyi duruyor :D 
Kuruması orta düzeyde bunu orta parmağımdan anlayabilirsiniz :( 
Diğer tırnaklarım kuruduğu için onuda kurudu sanarak Stickerı yapıştırdım ve bir anda oje sıyrıldı :( 
Malesef kötü bir görüntü biliyorum ama yapacak birşey yok :( 




Eveet yazımı burada sonlandırıyorum ama burada kalın birazdan çekilişimi başlatacağım :) 

İyi Akşamlar :) 

2 yorum:

  1. Bu rengi aslında sevmem ama gerçekten çok hoş durmuş :)
    Çekilişine de katılacağım birkaç güne :)
    Hayırlı uğurlu olsun cnm

    YanıtlaSil
  2. saol canım bekliyorum çekilişe :)

    YanıtlaSil