Üyelerimiz :)

26 Temmuz 2013 Cuma

duydukduymadikdemeyn.blogspot.com Bugün Bize Konuk Oldu !

"Merhaba arkadaşlar bugün yeni bir blogger arkadaşımızın yazısı ile karşınızdayız. 
Eda yaklaşık 1 hafta önce bana mail atmıştı ve yeni bir blogger olduğu için onu tanıtmak amacıyla etkinliğe davet ettim ve güzel bir yazı ile bize konuk oldu. Blogunu incelemeyi unutmayalım ve yazısına başlayalım :) " 

VAAT ETTİKLERİ:
Işıldayan, dolgunlaşan ve derinlemesine nemlenen bir cilt için sadece 3 dakikaya ihtiyacınız var!
İçerdiği nemlendirici ve dolgunlaştırıcı Saf Üzüm Suyu sayesinde cildinizi rahatlatır, ferah ve ışıltılı bir sonuç sağlar.
Haftada 1 ya da 2 kez temiz cilde uygulanması önerilir. 3 dakika beklettikten sonra durulayınız.

ASLINDA OLAN:
Bu maskeyi indirimden 8,90 gibi bir fiyata aldım.Ancak normal fiyatı 18,90 50 ml maske için fiyatı fazla geldi bana.Ürünü temizlenmiş cildime ince bir tabaka şeklinde uyguluyorum ve  3 dakika beklettikten sonra duruluyorum.Cildime nem veriyo ve yumuşatıyo gerçekten ama çok kuru bir cildiniz varsa işe yarayacağını düşünmüyorum.Koku hassasiyeti olanlar ise bu maskeden uzak dursunlar çünkü üzüm kokusu sizi bayabilir benden söylemesi.
TEKRAR ALIR MIYIM?
Almam ama kayısılı peeling'ini denemek istiyorum.


Blogun da bana yer verdiği için Oje Bahçesi'ne ve Mathildanın Dünyası'na çok çok teşekkür ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder