Üyelerimiz :)

1 Ağustos 2013 Perşembe

Gratis ve Watsons Bayram İndirimi !








Watsons'tan büyük bayram indirimi başladı ! 
Makyajdan cilt bakımına birçok üründe bize indirimler sunan Watsons da 7 Ağustosa kadar indirimlere devam edecek.


























Ayrıca haftaya Gratisde de Bayram indirimi başlayacakmış kızlar !
Daha haberi yayılmadı ama ben bugün gratise gittiğimde orada artık beni tanıyan bir ablama sordum ve bana haftaya indirimin başlayacağını söyledi ama tam bir tarih veremiyorum maalesef :/  
Hiç birini kaçırmıyor güzel güzel alışverişlerimizi yapıyoruz ^^ 

Sevgileer :)

6 yorum:

  1. Gratis'inkinin de başlayacak olmasına çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  2. ay hadi inşallah bu sefer tatil dönüşüm şanslı olacak sanırım yararlnabilicem :))

    YanıtlaSil
  3. Umarım gratısden ındırım gelir :D güzel indirimler yaparsa sehir dısı bile yaparım ,babıskodan kaçabilirsem :(

    YanıtlaSil